Tiedote 28.9.2020

Hyvä olutseuralainen!

Vuosi jatkuu edelleen epävarmana, mutta yritämme siitä huolimatta järjestää loppuvuoden aikana teille edes jotakin viihdykettä.

Hallituksen kanssa päädyimme siihen, että olutseuran saunavuorojen aloitus siirtyy koronatilanteen vuoksi ensi vuoteen.

Kaikkiin tuleviin tapahtumiin pyydetään ilmoittauttautumaan ennakkoon. On suotavaa, että ilmoittaudutte myös vuosikokoukseen, vaikka ilmoittautumista ei virallisen kokouksen suhteen voidakaan edellyttää.

Lauantaina 3.10. klo 13.00 alkaen Kurkha-mestaruuskisat Medicin Manissa. Ilmoittautumiset 1.10. mennessä: maarit@vallinkoski.fi tai WhatAppilla/viestillä puh. 050 572 7172.

Perjantaina 30.10. klo 19.00 jäsenilta Musta Kasissa. Ilmoittautumiset 27.10. mennessä: maarit@vallinkoski.fi tai WhatAppilla/viestillä puh. 050 572 7172.

Perjantaina 6.11. klo 19.00 vuosikokous Musta Kasissa. Toivomme, että ilmoittautuisitte tähänkin etukäteen, jotta voimme varmistaa kaikkien läsnäolijoiden turvallisuuden.

Perjantaina 13.11. klo 20.00 hohtokeilauksen mestaruuskisat Hyvinkään keilahallilla. Sitovat ilmoittautumiset 9.11. mennessä: maarit@vallinkoski.fi tai WhatAppilla/viestillä puh. 050 572 7172.

Lauantaiksi 5.12. suunnitteilla oleva pikkujouluristeily saattaa peruuntua matkustusrajoitusten vuoksi. Halutessasi voit kuitenkin jo alustavasti ilmoittautua. Matkan hinta tulee olemaan n. 60-80 €/hlö, riippuen siitä otammeko bussikuljetuksen vain paluumatkalle vai molempiin suuntiin. Tähän palataan, kun nähdään mihin suuntaan koronatilanne kehittyy. Jos matka toteutuu, sisältää hinta paluumatkalla laivalla buffet-illallisen ruokajuomineen ja menomatkallakin hieman kurkunkostuketta.